Fredag kväll

Fredagen är äntligen här! Nu kommer helgen vilket känns underbart. Ikväll ska jag hitta på något med Frida. Men man får se vart det bär av. Kanske bara blir altanen....vem vet?! Idag åker pojkvännen min på kryssning, jag är sååååå avundsjuk! Vill också på kryssning. Men jag hoppas han får kul iallafall för det är väll det man ska ha på kryssningar ändå?! Imorgon blir det jobba då och sen träffa kusinerna och dricka lite. Det blir nog kul och sen får man ju träffa Daniel igen så. Men ikväll kommer vi nog få kul eller iallafall mysigt lilla Fridis och jag. Aja lektion nu, måste kila!
Puss/e.
Plojbild på mig och Frida.

Kommentarer
Postat av: olsson

jag tar hand om din pojk!!!!! NOT!!! :D

2010-08-20 @ 15:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0