Tisdag 16/2-10

Nu sitter jag på bussen på väg in till skolan. Igår var jag nästan ledig, hade en lektion mellan 2-halv 5. Idag så vet jag inte vad som kommer hända efter skolan. Sofie kommer kanske hem ikväll och då ska nog vi hitta på något. Imorgon är vi "lediga" igen pga. Macdator dag. Vi kommer få några uppgifter som vi ska göra på datorn tror jag. Längtar så till helgen. Hoppas på att få bilder som jag kan lägga ut senare. Den här helgen som var hade jag riktigt kul. Jocke och Robin Gustavsson hade 18 och 20 års fest tillsammans i folkparken. Tror det var över 200 pers som kom och en lokal så det heter duga. Nee grymt kul var det i alla fall!
/e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0