Håll inte tillbaka...

Jag satt ute på balkongen och funderade över livet. Jag kom på att jag skulle iaf vara lycklig om inte morgondagen kom. Eftersom jag har försökt gett allt nu till dig. Jag har vart lycklig med dig, jag är lycklig med dig varenda sekund även om det inte är vi. Deför håller jag inte tillbaka, jag säger vad jag tycker, jag säger vad jag känner. Så jag säger till er alla håll inte tillbaka. Morgondagen kanske inte kommer och då ska man ha allt sagt. Då ska den man gillar/älskar få veta hur mycket man gillar/älskar den. Men man ska däremot inte sitta och vara rädd för morgondagen. Det kan vara en ny lycklig dag. Men för fram vad ni vill säga och håll inte tillbaka, det är det bästa man kan göra.

Puss/e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0