Måndag 7/6-10

Shit vad trött jag är idag! Har knappt sovit något i natt och knappt kunna ätit något idag. Känner mig bara spy färdig varje gång jag stoppar mat i mun. Jag vill bara dra nu, utomlands eller någon annan stans. Skönt det vore om man kunde strejka från tankarna ibland, det vore ett lyft under dagarna. Men nu går inte det och man lär sig väll mer den svåra vägen antar jag. Men det är riktigt jävla hårt. Speciellt när man inte kan prata med denne person, får vara den nära, skratta med den och massa mer. Man skulle nog kunna beskriva det som ett stort tomrum som är lämnat kvar. Saknar honom.... men nu är det försent. Haha känner att sitta och lätta mitt hjärta på en blogg är väll inte det smartaste eftersom alla kan läsa det. Men skiter i det nu. Jag vet vart jag står och jag har mina vänner. Dom andra behöver inget mer veta. Men har fått grymt mycket stöd från mina vänner och det ska dom ha ett obeskrivligt stort tack för.

Puss/e.

PS. (Och jag vet bara bilder på mig, men har inte hittat min kamera och har inte pengar till någon ny än. Så ni får fortfarande stå ut.)


Kommentarer
Postat av: Marina

Du ska ha ett obeskrivligt stort tack för att du finns underbara människa! PUSSSS <3

2010-06-07 @ 23:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0