Bröllop och träning...

Sitter hemma idag och inte mår så bra. Börjar komma på bättringsvägen nu iaf. Så blir nog skola imorgon. Mamma och Pappa har fått inbjudan från Calle och Sussana till deras bröllop. Jag är sååå avundsjuk! Jag vill också gå på bröllop. Jag vill klä upp mig ordentligt göra mig riktigt fin. Men nu är det ju så att jag inte får följa med. Men det är kul för Calle att han hittat en så söt tjej. Dom är så söta tillsammans. Grattis till dom iaf! På tal om nått annat så känner jag just nu att jag bara vill köpa ett krot och börja träna. Jag är så peppad. Och om det ska hända nått innan sommaren borde jag nog sätta igång snart. Jag får pusha på mamma och pappa med cashen;). Aja ha det bra!
Puss!/e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0