God morgon...

God morgon! Nu har jag och grabbarna vaknat och käkat frukost hemma hos Oskar Larsson. Vid tillfället sitter Björnlund, Anton, Oskar och Bjurling och spelar 7:an. Senare Blir det repning och ikväll så har vi konsert för att samla in pengar till Haiti. Hoppas på att det går bra. Kan inte texterna än men det ordnar nog sig.
Igår kväll åkte jag, frida, fredrik och kim och tog några öl på salambo. Sedan kom Josse och Malin dit. Det var super trevligt. Efter salambo åkte Frida, jag och några killar vi träffat på salambo hit till Oskar. Frida åkte hem senare på kvällen medans jag fick en sovplats. Så nu är det morgon och huvudet värker lite smått. Men nya tag för idag behöver jag vara pigg. Men ska vara social nu.
Puss på er /e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0