Göteborg

Nu sitter jag på tåget på väg till Göteborg med hotelltjejerna. Hoppas på att det här kommer bli kul. Vi ska på en hotell mässa och vi blir bjudna på mat och boende av skolan. Har med mig kameran så kommer möjligtvis bilder här sen. Vi får även lite fritid som vi spenderar på stan och ska försöka träffa Freddie lite kort men det får vi se. Men jag har höga förväntningar på dt här och mina galna hotelltjejer. hahaha det kommer bli grymt! Så jag säger bara: " Göteborg, här kommer vi!"
Puss/e.

Kommentarer
Postat av: sofiebredell

När kommer du hem? :) hinner vi träffas en snabbis på söndag så jag kan ta mina brallor? :) <3

2010-03-26 @ 12:07:31
URL: http://sofieebredell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0