12 Maj

Sitter i skolan med Klara i entrén och har inte ett piss att göra. Så detta lär bli ett tråkigt inlägg. Kvällen kommer tillbringas med Frida Larsson, Filip Björnlund, Oskar Larsson, Klara Nilsson och Bellz Eriksson utav dom jag vet. Vi ska vara hos Klara och grilla och dricka lite smått, sedan drar det ner till öltältet därefter får man se. Jag har även fullt upp nu efter skolan. Ska vara hårfrisör, hahaha! Ne men ska rulla upp håret på farmor sen hem packa mina saker som jag behöver för att göra mig iordning och sedan åka till Frida för att färga hennes hår och fixa oss. Kvällen blir nog lyckad hoppas jag. Några fler som ska till öltältet? Ja, då ses vi där!
Puss/e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0