Fight...

Shit vilken sjukt rolig kväll i lördags. Vi var några hos Johanna och Andreas och festa. Sedan Drog killarna in till stan och vi tjejer och Felicias två killkompisar var kvar i lägenheten. Vi dansade, pratade och spelade. Grymt kul var det. Senare på kvällen när Johanna gått och lagt sig och killarna kom hem så kom dom in i vardagsrummet med världens smile på läpparna. Dom slog sig ner lite coolt i soffan och på stolarna, sen blev det tyst i några sekunder tills Daniel utbrast " Jag var värsta hjälten på öltältet! Det var två killar som började bråka, den ena blev ner slagen och då hjälpte jag honom upp och sen höll jag i den killen som slog tills vakterna kom!". Andreas och Jonas höll med om att han var cool och helt extas. Hahaha så söta dom är! Dom alla var gryyymt stolta! Sen idag fick jag höra av Johanna att Andreas och Jonas hade berättat hela grejen för henne och upprepat flera gånger. Hahaha dom var så lyckliga!
Puss/e.

Kommentarer
Postat av: Johanna

hahah det gjorde min dag.. nej inte min dag.. min vecka!!

2010-05-18 @ 09:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0