Pissig dag...

Herregud vilken början av dagen! Kände mig ganska mycket nere på morgonen, behöver inte gå in på varför. Men sen skjutsar pappa ner mig till bussen, som var försenad. Och inte nog med det när den kom så sa buss chauffören  att bussen var full och att det kommer en till bakom. Och den bussen kom ju självklart inte. Så tillslut kom kvart över åtta bussen (som idag kom vid fem i halv). Så med andra ord jag och Frida blev en halvtimme sena till skolan. Usch! Idag är en hemsk dag. Och bättre kommer det väll inte bli. Så nu är jag på det pissigaste humöret man kan vara. Men man får väll hoppas på att en ängel kommer och piggar upp en idag.
Puss/e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0